Niedziela, 20.08.2017, imieniny: Bernarda, Sabiny, Samuela

Czy kalendarz reklamowy to dobre rozwiązanie, aby zareklamować swoją firmę ?

  • 8.08.2017, 10:17 (aktualizacja 14.08.2017 10:45)
  • Grupa Tipmedia
Czy kalendarz reklamowy to dobre rozwiązanie, aby zareklamować swoją firmę ?
Reklama jest dźwignią handlu. Zdaje sobie z tego sprawę każdy przedsiębiorca. Sposobów na zareklamowanie firmy, usług czy konkretnych produktów jest całe mnóstwo. Ciekawym rozwiązaniem okazują się być gadżety reklamowe, których wybór na chwilę obecną jest ogromny. Idealnym wyborem są kalendarze reklamowe. Dlaczego warto na nie stawiać?

Reklama jest dźwignią handlu. Zdaje sobie z tego sprawę każdy przedsiębiorca. Sposobów na zareklamowanie firmy, usług czy konkretnych produktów jest całe mnóstwo. Ciekawym rozwiązaniem okazują się być gadżety reklamowe, których wybór na chwilę obecną jest ogromny. Idealnym wyborem są kalendarze reklamowe. Dlaczego warto na nie stawiać?

Reklama tania, a gwarantująca efekt

Kalendarz reklamowy to sposób na reklamę tanią, a jednocześnie niezwykle skuteczną. Obecnie ich druk ma w swojej ofercie większość drukarni prowadzących działalność nie tylko stacjonarnie, ale również internetowo. Wybierać można między kalendarzami ściennymi o różnym formacie, jak i tymi biurkowymi. Decydując się na zamówienie większej ilości – a na to stawia większość przedsiębiorców – zawsze można liczyć na dodatkowy rabat. Generalnie im większe zamówienie, tym niższa cena jednostkowa.

Każdy lubi prezenty

Klienci lubią gadżety i prezenty, nawet te naprawdę drobne. Wręczając kalendarz, zyskujemy więc przychylność klienta, który z pewnością będzie chciał jeszcze z naszych usług skorzystać. Wzbudzamy w kliencie lojalność. Po otrzymaniu prezentu czuje się zobowiązany się odwdzięczyć. A jak miałby to zrobić, jeśli nie stawiając na nasze usługi czy produkty? To wiedza wynikająca z praw psychologii.

Jeden wydatek = całoroczna reklama

Kalendarz reklamowy to najlepsze sposób na to, aby reklamować firmę, usługi czy produkty przez cały rok, inwestując w reklamę tylko raz. Na kalendarzu znajduje się logo firmy. Z gadżetu takiego klienci korzysta przez dwanaście miesięcy w roku. W efekcie jednorazowy wydatek sprawia, że klient nieustannie przypomina sobie o naszej firmie. Wystarczy, że będzie sprawdzał datę w kalendarzu bądź będzie chciał coś w nim zapisać.

Nie przegap terminu

Decydując się na taki reklamowy gadżet, należy pamiętać, aby zamówić go odpowiednio wcześnie. Oczywiście większość drukarni wydrukuje go również pod koniec roku, ale należy wówczas liczyć się z długim czasem oczekiwania. Dlatego ci, którzy zamierzają postawić na kalendarze reklamowe powinni zacząć myśleć o nich już dzisiaj. Wówczas nie należy martwić się tym, że klienci dostaną kalendarze już po Nowym Roku.

Kalendarz reklamowy to doskonały pomysł na reklamę. Nie tylko przypomina klientowi o firmie, produkcie czy usłudze, ale sprawia, że czuje się on doceniony i związany z firmą, od której kalendarz otrzymał. To świetny wybór dla wszystkich przedsiębiorców, którzy chcą wzbudzić w klientach poczucie wdzięczności.

Kalendarz na nowy rok możesz zamówić w drukarni drukpolska.pl

 

Artykuł sponsorowany

Grupa Tipmedia
Podziel się:
 

Pozostałe