Im wcześniej rozpoczną się prace nad stroną, tym szybciej wzrosną Twoje zyski
Wielka skuteczność, jaką zapewnia pozycjonowanie stron wynika z dwóch rzeczy. Jedną jest możliwość objęcia zasięgiem działań promocyjnych niemal wszystkich potencjalnych klientów – bo przecież Google to już od lat podstawowe codzienne narzędzie prawie każdego z nas – poddanych w dodatku skutecznej selekcji. Zasadniczo nie ma odbiorców przypadkowych, wszak wprowadzenie zapytania do wyszukiwarki jest oczywistym dowodem uświadomionego zainteresowania bądź nawet konkretnej potrzeby. Druga to charakter przekazu, jaki ukazuje się ich oczom, nie będącego typowym materiałem reklamowym, niezależnie od tego, co znajduje się na naszej stronie. Efekty samodzielnego wyszukiwania zawsze traktowane są z mniejszą rezerwą. Większość użytkowników sieci otwiera jednak tylko pierwsze wyniki – bądź więc w czołówce!
Droga do niej nie jest jednak łatwa i już od dawna nie sposób nią kroczyć nie mając fachowego wsparcia.
Na przeszkodzie stoi nam zarówno sama wyszukiwarka, jak i rywale. Skończyły się czasy, gdy można było się łatwo i szybko wypozycjonować pozyskując dowolnej jakości linki. Dziś słabe i liczne, jak najbardziej przyniosą efekt, jednak odwrotny do zamierzonego. Fachowcy wiedzą jednak jak działać, by nie wzbudzić reakcji czujnych algorytmów Google. Najważniejszym wyzwaniem pozostają konkurenci – zdobywanie kolejnych lokat będzie coraz trudniejsze, jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, zwłaszcza, gdy zaczniemy już zbliżać się do czołówki. Nikt nie odda przecież bez walki miejsc przynoszących znakomite zyski. Można ją jednak toczyć skutecznie. Sprawdź sam!
Kontynuuj pozycjonowanie stron i broń swoich zdobytych z trudem pozycji
Zajęcie wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania Google, jeśli tylko dobraliśmy właściwe słowa kluczowe, to pewny sposób na podebranie konkrecji klientów. Pamiętajmy jednak, że to samo zrobi z nami ona gdy je stracimy – a to nieuniknione, jeśli prace zostaną wstrzymane. O ścisłą czołówkę zawsze toczy się zacięty bój, spadek poza nią jest nieuchronny. A to nie jedyny powód, dla którego współpraca z agencją SEM powinna mieć charakter ciągły. Algorytmy Google ulegają zmianom, co wymaga reakcji, podobnie jak błędy techniczne. Poza tym działania promocyjne muszą służyć aktualnym celom. Niezależnie od tego, czy walczysz o klientów z całej Polski, czy też małego miasta, bądź dużego, jak Warszawa czy Kraków, koniecznie trzeba śledzić zmiany na rynku i dostosowywać do nich swoją ofertę. To zaś niesie ze sobą konieczność korygowania strategii pozycjonowania i dobierania nowych słów kluczowych. Dbaj więc o stałe wsparcie i zawsze bądź o krok przed innymi!
Napisz komentarz
Komentarze