Będziesz mieć więcej fraz w czołówce wyników wyszukiwania
Widoczność w Google oznacza po prostu to, że użytkownik może zobaczyć Twoją stronę w wyszukiwarce. Brzmi kusząco? Jeszcze bardziej zachęcający jest fakt, że inwestycja w SEO pomaga podnieść liczbę słów kluczowych znajdujących się w TOP10 wyszukiwarki. Pozycje stopniowo będą rosły, fraz w czołówce będzie przybywać, a ruch na stronie zauważalnie wzrośnie. Planując pozycjonowanie strony w Google, warto skupić się nie tylko na słowach ogólnych, bardziej konkurencyjnych, ale też na szczegółowych. Nie są one tak bardzo oblegane przez Twoich rywali, a internauci chętnie wpisują je w pole wyszukiwarki.
Zaobserwujesz stale rosnącą liczbę odwiedzających stronę
Wykorzystanie większej ilości fraz podnosi Twoje szanse na znalezienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. A że potencjalny użytkownik sieci rzadko przechodzi na drugą kartę, istnieje duże prawdopodobieństwo, że kliknie właśnie w link prowadzący do Twojej witryny i zaniecha dalszych poszukiwań. Ty za to zobaczysz zwiększoną ilość wejść na stronę – a to prosta droga do pierwszych konwersji i decyzji zakupowych. Innym, niezaprzeczalnym plusem pozycjonowania jest fakt, że Twoja marka stanie się rozpoznawalna.
Staniesz się ekspertem w reprezentowanej dziedzinie
Atrakcyjna wizualnie strona, treści przybliżające internautom specyfikę branży i odpowiadające na ich pytania, a także pozytywne opinie zadowolonych Klientów – wszystko to kreuje Twój wizerunek autorytetu w danej dziedzinie. Użytkownicy sieci wpisują w wyszukiwarkę zapytania i chcą uzyskać wartościowe informacje. Jeśli im je dasz, nabiorą do Ciebie zaufania i chętniej skorzystają z Twojej oferty.
Znacznie zwiększysz sprzedaż w swoim sklepie internetowym
Sklep, który sprzedaje coraz więcej, strona firmowa notująca konwersje w postaci bezpośrednich kontaktów i zapytań o ofertę – taki efekt można osiągnąć za pomocą pozycjonowania. Eksperci z agencji IN przestrzegają, że ostateczne rezultaty nie są widoczne od razu: najpierw można zaobserwować zwiększenie widoczności, potem większą ilość wejść na stronę, następnie decyzje zakupowe Klientów. Co ciekawe, sprzedaż w Twoim sklepie stacjonarnym również może być spowodowana procesem SEO. Ludzie często bowiem szukają produktów w internecie, a potem idą kupić go w sklepie.
Napisz komentarz
Komentarze