Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Przeczytaj!

Dlaczego warto zdecydować się na SEO PR?

Promowanie marki w Internecie jest skuteczne pod warunkiem, że jest prowadzone przez profesjonalistów. Zaufaniem warto obdarzyć w szczególności agencje, które oferują pozycjonowanie wizerunkowe, czyli SEO PR. Dzięki niemu łatwiej dociera się do potencjalnych klientów i skuteczniej zdobywa się ich zaufanie. Dowiedz się więcej na temat SEO PR.
  • 17.08.2022 10:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Dlaczego warto zdecydować się na SEO PR?

1. SEO PR — co to takiego?

2. Dlaczego warto prowadzić jednocześnie działania PR i SEO?

Nie bez powodu mówi się, że gdy firma nie istnieje w Internecie, nie istnieje w ogóle. Działania SEO sprawiają, że firma istniejąca w sieci jest w niej jeszcze lepiej widoczna. Z kolei działania z zakresu public relations sprawiają, że przedsiębiorstwo jest postrzegane przez grupę docelową w określony sposób. SEO PR w mediach społecznościowych, na portalach ogólnotematycznych i blogu marki sprawia, że content marketing i pozycjonowanie zyskują zupełnie nowy wymiar.

SEO PR — co to takiego?

SEO PR to działania, które łączą w sobie optymalizację i pozycjonowanie strony marki z działaniami z zakresu budowania wizerunku marki. W czasie publikowania treści na stronie stosuje się nie tylko odpowiedni dobór słów kluczowych, ale i tworzy się pozytywny wizerunek marki. Buduje się jej pozycję eksperta w danej dziedzinie lub podkreśla się jej partnerstwo, by jak najskuteczniej odpowiedzieć na oczekiwania grupy docelowej. Dzięki temu search engine reputation management podnosi pozycję strony marki w wynikach wyszukiwania nie tylko na hasła związane z jej ofertą produktową lub usługową. Stronę marki znajdzie się w wyszukiwarce Google również, gdy zada się zapytanie o najlepszą firmę na lokalnym rynku lub lidera w danej branży.

Dlaczego warto prowadzić jednocześnie działania PR i SEO?

Działania z zakresu SEO PR przynoszą szereg korzyści. Dzięki nim rosną zyski firmy, gdyż zwiększa się jej rozpoznawalność i zaufanie do jej oferty. Ponadto strategia PR buduje jej solidną pozycję na rynku, dlatego wzrost zysków jest trwały, a nie jedynie tymczasowy, związany np. z promocją. Budowa pozytywnego wizerunku firmy w sieci skutkuje również zwiększeniem liczby pozytywnych opinii Google. Działania SEO sprawiają natomiast, że strona wyświetla się wyżej na poszczególne frazy kluczowe, co przekłada się na wzrost ruchu od nowych klientów. Dodatkowo marki prowadzące strategię SEO zwiększają zasięgi w grupie docelowej, unikając wydatków na reklamę, która dociera do wszystkich konsumentów, w tym do osób zupełnie niezainteresowanych ofertą. Atutem SEO PR jest również szybka reakcja na ewentualne kryzysy wizerunkowe.

Więcej dowiesz się na stronie funkymedia.

--- Artykuł sponsorowany ---