Konkurs był przeprowadzony w formie elektronicznej, na przywiezionych przez pracowników Kancelarii Sejmu tabletach. Uczestnicy mieli za zadanie rozwiązać test składający się z 30 pytań.
Jak podkreślił dyrektor szkoły, charakter konkursu doskonale wpisuje się w program nauczania ósmoklasistów.
Celem konkursu było zachęcenie młodzieży do poszerzenia wiedzy o współczesnym, polskim parlamentaryzmie.
Przed rozpoczęciem konkursu, młodzież uczestniczyła w prezentacji prowadzonej przez pracownicę Wszechnicy Sejmowej. Uczniowie odbyli wirtualny „spacer po Sejmie”, a także zapoznali się z wiedzą dot. trybu ustawodawczego.
Do konkursu młodzież przygotowywała się pod kierunkiem pani Edyty Kornaś, nauczycielki historii oraz wiedzy o społeczeństwie.
Wśród 25 uczestników wyłoniono trzech laureatów, którzy otrzymali nagrody rzeczowe, ponadto na wszystkich uczniów biorących udział w konkursie, czekały dyplomy oraz niespodzianka w postaci darmowej wycieczki do Sejmu RP.







Napisz komentarz
Komentarze