Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 23:19
Reklama

Gadżety przydatne w pracy zdalnej

Jeśli zamierzasz wypuścić na rynek gadżety firmowe, weź pod uwagę potrzeby osób, które pracują zdalnie. Pamiętaj, że wiele z nich wykonuje pracę w kawiarniach i coworkingach. To tam taka osoba może stać się niemym ambasadorem Twojej marki - wystarczy, że jej na to pozwolisz!
  • 12.10.2023 12:40
Gadżety przydatne w pracy zdalnej

Gadżety reklamowe dla korzystających z komputera 

Wiele osób, które wykonują pracę zdalną, korzysta z komputera. Prawie zawsze to ich podstawowe narzędzie pracy. Do niego przydają im się liczne akcesoria, na których możesz umieścić swoje logo. Dzięki temu każdy, kto je spostrzeże, zacznie kojarzyć Twoją markę. Jeśli dysponujesz większym budżetem, możesz nadrukować swoje logo na torbach na laptop. Z większym wydatkiem wiąże się również rozdawanie w ramach akcji reklamowych powerbanków. Tańsze gadżety firmowe przydatne osobom korzystającym z komputera to: 

● pendrive 

● karta pamięci 

● lampka LED na USB

 ● podkładka chłodząca pod komputer 

● mysz i podkładka pod mysz

Gadżety reklamowe, które sprawdzą się w pracy

 Nawet jeśli komuś w pracy nie jest potrzebny komputer, chętnie skorzysta z termicznego kubka na kawę lub butelki filtrującej wodę. To gadżety, w które warto inwestować nie tylko z myślą o osobach pracujących zdalnie. Wielu ludzi zabiera ulubiony kubek na spacer do parku lub podróżuje z nim w ręku autobusem. Poza tym prawie każdemu przydają się klasyczne gadżety firmowe, takie jak: 

● długopisy 

● notesy 

● kalendarze 

● torby na zakupy 

● smycze i breloki do kluczy 

● parasole 

Dlaczego warto inwestować w firmowe gadżety? 

Gadżety z logo firmy to sprytny pomysł na to, by Twoja marka zapadła w pamięć. Po pierwsze będzie kojarzyć ją osoba obdarowana gadżetem. Każdy, kto otrzyma od Ciebie prezent, nawet podświadomie zapamięta Twoją markę. Poza tym Twoje logo będą rejestrować w pamięci także osoby postronne. To prosty psychologiczny mechanizm. Im częściej ktoś (przypadkiem również) zetknie się z Twoją marką, tym większe jest prawdopodobieństwo, że wybierze ją podczas zakupów. Wynika to z tego, że większość ludzi kupuje produkty, które kojarzy. Dlatego też, jeśli tylko masz taką możliwość, powinieneś obdarowywać swoich kontrahentów i klientów gadżetami, które będą widoczne. Inwestuj w zegary, które na tarczy będą mieć Twoje logo. Nie oszczędzaj na kalendarzach ściennych. To na nie codziennie będą zerkać wszyscy pracownicy biura i zaglądający do niego klienci. Takie gadżety reklamowe nie są tak nachalne, jak wielkie reklamowe billboardy i, co nie bez znaczenia, kosztują znacznie mniej. 

Jak wybrać gadżety reklamowe?

 Bez względu na to, czy zdecydujesz się na kubki i długopisy, czy droższe gadżety elektroniczne, wybierz produkty solidnie wykonane. Gadżety firmowe, które szybko się zepsują i reprezentują niskie standardy, spowodują, że z tą samą bylejakością kojarzyć będzie się Twoja firma.

Artykuł sponsorowany


bezchmurnie

Temperatura: 1°C Miasto: Starachowice

Ciśnienie: 1024 hPa
Wiatr: 8 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama