To nie jest łatwa walka. Sięgnij po właściwy oręż i zwyciężaj
Choć rzesze potencjalnych klientów dokonujących zakupów w sieci są ogromne, wyścig o ich uwagę nie jest łatwy. Każdego roku przekuje się o tym kilka tysięcy bankrutujących przedsiębiorców branży e-commerce. Zdecydowana większość zakładanych każdego roku sklepów nie jest w stanie przetrwać na rynku dłużej niż trzy lata. Co zatem należy zrobić, by nie podzielić ich losu? Dźwignią handlu jest, jak wiemy, reklama. Tylko jaka?
Skoro prowadzimy działalność w internecie, naturalnym jest, że powinniśmy wykorzystać specyficzne przewagi, jakie daje właśnie to medium. Kluczem do sukcesu jest znalezienie sposobu na odpowiedzenie na aktywność samych internautów. Szukać nie trzeba jednak daleko. Od wielu lat najskuteczniejszym okazuje się pozycjonowanie stron. Przekonaj się o tym sam!
Wynika to z co najmniej dwóch rzeczy. Jedną jest fakt niezrównanej precyzji, z jaką docieramy do naszych potencjalnych odbiorców – tylko tych, którzy są zainteresowani określonym asortymentem, czego dowodem jest wprowadzenie zapytania. Drugą to, że wyniki wyszukiwania Google nie są przecież przez typowego internautę postrzegane tak jak reklamy. Stanowiąc efekt samodzielnego wyszukiwania, zawsze analizowane są z zainteresowaniem. Pod jednym tylko warunkiem – że będą to te ze ścisłej czołówki. Poza pierwszą stroną trudno liczyć na szerokie zainteresowanie. Bądź więc na samym jej szczycie!
Pozycjonowanie stron da Ci ważny atut, o który trzeba dbać
Stworzenie dobrego, wygodnego i bezpiecznego sklepu internetowego wymaga sporego nakładu pracy i kosztów. Wszystko to może jednak nie przydać się na nic, jeśli trudno go będzie znaleźć. Z punktu widzenia typowego internauty, który nie ma ochoty poświęcać na wyszukiwanie zbyt wiele czasu, „trudno” to znaczy po prostu poza czołówką. Nie pozwól, żeby Twoja praca poszła na marne! Jak tego uniknąć?
Jak przypominają specjaliści z agencji INSEO, obecnie algorytmy Google analizują zawartość sieci dużo surowiej niż przed laty. Potrzebne są więc nie tylko mocne linki, ale także doskonale przygotowana witryna. Musi być m.in. szybka, responsywna, mieć właściwą strukturę i nawigację, czytelne adresy podstron i oczywiście odpowiednie treści. Roboty wyszukiwarki sprawdzą także poprawność kodu.
Nakład związanej z tym pracy sprawia, że dziś jest to zadanie wyłącznie dla fachowców. Ich zaangażowanie jest jednak niezbędne z jeszcze innego powodu – skuteczne pozycjonowanie wymaga właściwie nakreślonej strategii, korygowanej wraz z rozwojem sytuacji i zmianami na rynku. Mając wsparcie specjalistów możesz być spokojny o to, że Twój sklep nie przestanie być źródłem znakomitego zysku.








Napisz komentarz
Komentarze