Z uwagi na zagrożenie epidemiologiczne możliwe jest ograniczenie dostępności budynków urzędów skarbowych dla klientów tylko do sal obsługi podatnika.
W związku z zagrożeniem koronawirusem i wskazaniem ograniczania przebywania w zatłoczonych pomieszczeniach, w urzędach skarbowych mogą być wprowadzone ograniczenia dostępu. Obsługa klientów może być prowadzona tylko na salach obsługi podatnika, a liczba osób przebywających jednocześnie w urzędzie ograniczona przez ochronę. Działania te będą dostosowane do warunków lokalowych i organizacyjnych poszczególnych urzędów skarbowych.
Więcej informacji znajduje się stronie podatki.gov.pl.
Oprócz usługi Twój e-PIT i systemu e-Deklaracje, na stronie podatki.gov.pl znajdują się wszystkie informacje potrzebne do złożenia PIT, m.in.:
· instrukcje i broszury informacyjne,
Kontakt telefoniczny z KAS
Numery infolinii KIS:
· 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych),
· 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych),
· +48 22 330 03 30 (z zagranicy).
Dla usługi Twój e-PIT została dedykowana specjalna linia telefoniczna (wybieranie tonowe).
Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00.
Dodatkowy dyżur zaplanowany jest w sobotę 25 kwietnia 2020 r. w godz. od 7.00 do 15.00.
Wojewódzka infolinia PIT
· Kielce - + 48 (41) 36 42 610
Media społecznościowe
O wszystkich działaniach związanych z rozliczeniem PIT informujemy na profilu FB akcji, a także na profilach MF i KAS na Twitterze.








Napisz komentarz
Komentarze